Vimmerby!

I tisdags så kom min moster och hennes familj hit. Vi åkte till astrid lindgrens värld tillsammans. Mycket trevligt var det och vi fick ett toppen väder med oss :) Barnen hade det väldigt roligt med. Lekte och skojjade för fullt.
Det rekommenderas verkligen att åka dit. Så för våran del blir det att åka dit nästa år igen, men att vi då ska vara där när det öppnar så man hinner se allt.

Väl hemma igen så var det dags att fixa middagen, å det blev tacos. Sen satt vi uppe och pratade lite innan sängen.

Igår va vädret kanon ute, så vi höll oss i trädgården fram tills att det var dags för dem att dra sig vidare.
Så tråkigt att de var tvugna att åka vidare. Men men, vi ses ju snart igen :)

Idag har jag mitt första prov i religionen. Så ska ut i solen och läsa på lite till inför det. Sen göra provet sen är det dags att plugga inför morgondagens prov med.. Phuu.. Ska packa å fixa klart allt till i morgon med, för då åker jag ner till min lilla pappa :) Ska bli så kul!!

Ha en underbar dag ute i solen! Jag ska försöka njuta så mycket jag kan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0