Uppäten!

Trist dag.. Jörgen är fortfarande sjuk. Var visst väldigt envist det han har åkt på. Har varit å handlat idag, försökt att röja upp här hemma. Fixat käk å sen åkt till jobbet. 
 Isabella verkar inte heller vara så himla pigg. Å Jonathan tycks det gå upp och ner med. Hade planerat att åka och bada i morgon eftersom det skulle vara toppen väder ute och för att det är min enda lediga dag nu på en vecka. Men det får vi nog hoppa över. Är bjuda på middag hemma hos Jörgens föräldrar med. Får nog skippa det med. Är inte barnen riktigt pigga så vill jag inte dra ut dem heller, det bästa för dem är ju att vara hemma och vila så gott det går. Jörgen är ju som sagt inte vidare pigg på det heller.

Så för mej blir det väl att städa, tvätta hemma i morgon. Måste få ordning på hemmet igen. Har blivit kaos här hemma nu de sista dagarna.

Var ute och vattnade i trädgården vid tio ikväll när jag kom hem från jobbet. Tror att alla mygg och knott hittar ut just vid den tiden. USCH för dem. Är helt uppäten nu känns det som. Känns som om jag har fullt med knott innanför kläderna med. Blää..

Nehe, ska väl hoppa ner i sängen hos min lilla sjukling. Jobbigt bara att det är så sjukt varmt här inne. Har just nu 27,3 grader här!!

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0