The Baseballs!

Det har varit en kanon-helg!! Har haft så himla roligt.

I fredags eftermiddag/kväll åkte jag ner till mamma och överraskade henne. :) Hon blev en aning förvånad när jag stod utanför dörren, men hon blev ju så klart väldigt glad :) Vi hämtade upp min syster Idah och åkte ner till gullbranna för att hälsa på de andra två med. Även dem blev väldigt överraskade! Så himla roligt att jag kunde göra så. Där stannade vi in på natten, pratade, sjöng och hade det väldigt trevligt.

På lördag morgon åkte jag vidare ner till min pappa (som väntade mej). Direkt när jag kom dit så okte vi till hans och Lindas häst, Nelly. En riktig sötis var det. Å sååå snäll. Fast hon gillade dock ej att bli sadlad :) Hihi, bitas kan de! När vi ridit klart där så körde jag mina tre syskon där hem till min farmor. Även hon blev lite överraskad när det var jag som pligade på dörren, även om hon hade sina aningar :)
Sen åkte jag hem till pappa igen och gjorde mej klar. Folket kom, vi lyssna på musik, prata, drack öl å spelade lite dart.. Mycket trevligt!

När tiden väl var inne så åkte vi till Helsingborg för att kolla på The Baseballs! (och Nils hellberg).

RIKTIGT kul var det!!! Ställde mej längst fram, men när folket började fylla på så kände jag att det kanske var dumt av mej att göra det igen. Men nej!!! Det var inget tryck alls. Man kunde dansa med och ha kul utan att bli halvt ihjälklämd!! Riktigt skönt! Jag gjorde något som jag lär få ångra mej i resten av livet med!! När killarna skulle ha upp tjejer till dem så pekade en av killarna på mej och vinkade dit vakterna för att dra mig över stängslet! Av någon korkar jäkla anledning så sa jag nej och pekade istället på tjejen jämte mej.. Hur dum får man bli ??? Usch, är såå arg på mej själv. Men men. Chansken kanske kommer nästa gång ? vem vet!
 Min pappa fyller år med, Så Linda och Crille gick fram och slängde upp en lapp till dem för att be dem sjunga för honom. Och det gjorde dem!!! Så himla roligt å pappa blev så rörd av det, vilket jag förstår!! :) Så glad jag blev för hans skull!
 Showen som de bjöd på var helt otrolig! När vi kollade på dem i Gislaved var ingenting jämfört med nu. Går inte ens att beskriva. Helt underbart var det!!
Men nu är det över, är hemma igen i vardagen. I morgon börjar mitt sommar schema rulla på. Så nu väntas det en massa jobb och plugg med för den delen. Ska bli spännande att se hur jag ska hinna med det bara!

Nehe, är allmänt trött och sliten idag. Så för min del blir det sängen tidigt.

Ha en trevlig kväll!!!


Måste ju självklart visa bild på grabbarna!

Mumma..

Trion! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0