Mindre lyckat!

Då har semesterschemat dragit igång. Känns väldigt skönt. Trivs ju helt klart med att veta vilka tider man jobbar.
 Midsommar idag.. Å den dagen blev ju inte riktigt som man hade planerat. Men men. Jörgen har haft hög feber nu i ett par dagar, verkar lite segt att ge med sig med. Just för tillfället är den borta, men kan ju komma tillbaka igen. Jonathan kändes väldgit varm innan, så han la sig för att vila lite. Efter en stund ropade han näst intill panikslaget efter mig, han var väldigt konstigt. Nästan yrade. Pratade om en fluga. Hmm.. han är ju inte rädd för flugor. Men jag tog en temp på honom iaf, å han hade med feber. Så det fick bli att vi stannade hemma hela dagen istället. Barnen är ju inte äldre, så de förstår ju inte att vi "missade" att fira midsommar. En annan gör ju det, men men.. det kommer ju fler :) Är en aning trött idag med. Jobbade min första natt på Österliden i natt. Gick väldigt bra och jag kommer garanterat att trivas med det. Jobbiga var bara att Jörgen varit/är dålig så han har inte kunnat hjälpa mig med barnen överhuvudtaget. Så är ganska slutkörd nu. Varit uppe i två dygn nu utan någon sömn alls.
 Så för min del lär det strax bli sängen. I morgon ska jag jobba med, kanske även på söndag.

Jag och Jörgen har varit förlovade i fem år nu med :) Jisses vad tiden springer iväg. :) Så grattis till oss, eller nått :)

Ha en fortsatt trevilg midsommar! Själv ska jag söka upp kudden nu! Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0