Jordgubbar!

Igår var dagiset stänkt, så jag tänkte för en gångs skull åka in till öppnaförskolan med barnen. Men när jag kom dit så var det självklart stängt. Så typiskt när man väl hade tiden till att åka in. Men men, det blev trevligt iaf. Köpte med mej årets första jordgubbar och åkte hem till Ida och Theo.
 På kvällen var det jobb som gällde. Känns skönt att få lite extra timmar så det blir med pengar och att jag kan spara mina föräldra dagar.

Idag har jag pluggat nu på förmiddagen. Ska snart göra mej klar så ska vi åka in till öppnaförskolan en runda när jag hämtat Jonathan på dagis. Isabella har en tid på BVC idag med. Ska bli kul å se vad lilla skruttan väger nu.

Efter middagen idag så ska jag åka och rida. Ska bli kul med, men kollade vädret och det ser ju som vanligt ut som om det ska bli regn. Men jag håller tummarna för att vi slipper det.
 På torsdag ser det ut att bli väldigt fint väder iaf. Men vi ska åka till Ullared då, så njuta av solen får vi göra en annan gång, skulle nog bli fint på fredag med. Hoppas på det iaf. Sen ska jag jobba hela helgen, så det skulle inte förvåna mej om det bli kanon väder då.

Nehe, ska läsa det sista om karmans lag hos Hinduismen nu, sen blir det duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0