gekås!

Igår åkte jag och jörgen till gekås. Vi var där redan innan det öppnade så det var inte mycket folk. Blev dock lite mer senare på dagen, men då var vi mer eller mindre färdiga redan. Vi gick inte igenom hela affären heller, tar det nästa gång istället :) Men det blev mycket kläder till barnen köpta. Känns skönt, man får ju verkligen mycket för pengarna.

Nu idag har jag och barnen busat ute större delen av dagen. Jag och Jonathan satte upp deras lilla pool med, å det tyckte han mycket om. Det belv lite vattenkrig och mamma blev så klart blötast :) Isabella var och kände på vattnet med, hon verkade gilla det när hon fick bada fötterna/benen. Fick även lite plugg gjort idag med.

Efter middagen så begav jag mej iväg på ett blingo party. Å det var som väntat mycket trevligt. Köpte en jätte söt mössa till Isabella och en tröja som hon inte kommer kunna ha förns om typ ett år, om inte mer :) Men den var så himla fin, kunde inte motstå den :) Hittade en hel del som jag ville köpa, men tyvärr var det slutsålt i de storlekarna som jag skulle ha.

Efter det så åkte jag hem till Dolly å tjötade lite med. trevligt även där. Men nu är jag hemma och det är dags att mysa med älskling för sen är det jobb som gäller resten av helgen!

Ha en mysig fredags kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0