Fixat!

I förmiddags åkte jag in till stan för att fixa en studentpresent och handla. Känns skönt att jag hittade något som jag kände mej nöjd med. Hoppas bara att hon med gör det så klart :)
 Väl hemma igen så blev det en massa gos mej Jögen och Bella. Jonathan var på dagiset å när han kom hem var han så himla trött, var inte en chans att jag skulle kunna hålla honom vaken :)
Annars har vi inte gjort någonting. Var skönt med en helt lugn dag hemma.

I morgon blir det en långpromenad med barnen, så länge det inte spö regnar så. Ska bli skönt att komma  ut. Se hur Jonathan tar det bara, han är ju inte öerförtjust i att sitta länge i vagnen, inte Bella heller för den delen:) Får pussla ihop det mellan mat och sov tiderna.

Funderar även på att ta hit svärmor i morgon så jag kan åka och rida. Men får se hur det blir. För efter att jag åkte av hästen förra veckan så slog jag till röven rätt ordentligt. Det onda la sig efter ett par dagar men har nu kommit tillbaka i det dubbla. Hmm.. Väldigt märkligt. Men men, nån gång går det väl över.

Nehe, nu är det dags för det vanliga träningspasset och en dusch. Sedan är det Grey´s som gäller ikväll!

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0