Färdig!

I förmiddags så blev jag klar med den första inlämningsuppgiften i religion. Känns väldigt skönt. Så nu är det bara naturkunskapen kvar med denna veckan. Sen måste jag ju självklart plugga inför de två proven som kommer nästa vecka med.
Nästa vecka kommer att bli toppen! Min moster och hennes familj kommer hit på tisdag förmiddag å då ska vi alla åka iväg på en liten semesterdag. Ska bli riktigt kul. Sen väntas det jobb, prov, och en helg tillsammans med min pappa. Vi ska åka över till danmark på lördag, äta gott och dricka öl. Sen blir det tillbaka till Helsingborg för att släppa loss till The Baseballs. :)

Nu ska jag strax bada Bella, men hon ska få lite gröt innan. Sen blir det mys med barnen innan det är dags för dem att sova.

Just det, jobbet ringde innan. Så nu har jag fått ihop ungefär 40 extra timmar denna månaden. Känns hur bra som helst :)

på tal om inget, så stör jag mej verkligen på folk som har förutfattade menigar om andra. En del kanske borde tänkta till lite innan de öppnar munnen ? Det kan såra, så tänk på det!!!

Ha en trevlig kväll. Det ska jag ha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0