Värme

Nu kan man väl verkligen säga att sommaren har kommit. Rekordvarmt idag ju! Idag stack vi å badade. Var såå skönt, var där i över tre timmar. Gött! I morgon blir det en tur till. Måste svalka sig ju :)

Har jobbat ett par timmar idag, fyra för att vara exakt. Var skönt med ett kortare pass. Visserligen gillar jag mer eller mindre alla mina pass, lagom långa är de :) Härligt med extra pengar kommer det att bli sen! :)

Tänkte lägga upp lite bilder här i morgon, om jag orkar. Värmen tar ut sin rätt. Var ganska längesedan jag gjorde det. Å vet att det finns dem som vill ha lite uppdatering :)

Nu ska jag mys med älskling i soffan innan det är dags att inta sovläge!

Njuter för fullt av livet just nu! Var riktigt längesedan jag mådde så här bra! Känns så himla bra. Allt flyter på som det ska.

Just det, fick beskedet från skolan för ett par dagar sedan med. Så, jag är intagen och börjar i Augusti :) Ska bli spännande!

Nehe, ha en trevlig lördagskväll! Min kommer att bli toppen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0