trötter

Jobbade natten tills idag. Så nu känner jag mej lite sliten. Sov en timme ungefär när jag kom hem. Sen åkte vi iväg till svärföräldrarna igen och spenderade dagen där. Väl hemma var det dags att fixa middag, städa av lite, duscha och bada barnen. Nu sover Isabella och Jonathan leker med Jörgens bror Stefan som är här. Det är speedway på tv ikväll, så de ska roa sig framför tvn å jag ska försöka plugga. Tror dock inte att det blir så mycket gjort, för börjar jag läsa så lär ögonen gå i kors.

Imorgon är det jobb som gäller. 7-15. Känner mej inte överdrivet motiverad till det just nu. Men men, det lättar nog imorgon när jag väl kommit dit. Sen är det 7-15 å 7-16 som gäller resten av veckan.

Ha en trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0