Svettig ??

Någon mer än jag som tycker att det är aningens varmt ute ? Inte bara varmt utan väldigt jobbig luft, så himla kvavt. Vet, man ska inte klara nu när värmen har kommit.. Men tycker att det borde finnas någon begränsning. Har jobbat från halv två idag å phuuu var varmt det har varit. Ingen har varit torr.. Varma som satan! Å kollade vädret på nätet nu när jag kom hem, å det skulle vara ännu varmare i morgon och INGA moln.. Hugeda mej!
Men men.. ser det posetivt.. det blir pengar och att det är ändå för varmt för att vara ute! :)

Pluggade hela förmiddagen idag. känns skönt, för nu är det bara renskrivning och att fylla i ett par svar som jag läst igenom och tyckt vart för snåla! Sen är det bara att plugga inför proven nästa vecka. Sen börjar det om igen med nya inlämningar :/ Men, det är ju bara tre veckor kvar nu :)

Nehe.. nu ska jag sova eller nått.. Lägga mej i sängen iaf.. Lär inte bli lätt att sova nu. Blir nog att ta en svalkande dusch först!

Natti!

Å du.. Ha en trevlig kväll! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0