Stockholm!

Då var vi redan inne på Juli månad, Usch vad tiden går!! Idag fyller min lilla mormog 70 år. Börjar bli till åren nu. Grattis till dej!

Ha varit och badat att par ggr nu, Jonathan älskar det. Å isabella har med fått sitta i vattnet lite, hon verkar gilla det med, kanske lite för kallt för hennes smak bara :)
 Fick Jörgen till att doppa sig med. Annars så är han världens badkruka :)

Idag bokade jag och Jörgen hotell i stockholm. Åker nästa nästa vecka. Ska bli mysigt. Blir borta två dagar å en natt. Ska bli så mycket. Ska försöka hitta på så mycket som möjligt på den tiden:)

Var å kollade på en liten kanin bebis idag. Å nu är det bestämt att den ska flytta hem till oss i slutet på sommaren :) En ljus grå liten sötis är det. Ska bli kul. Så det ska byggas en stor kaninbur till den, då den ska få bo ute året runt. Men självklart så lär den få följa med in en hel del å kela :)

Har jobbat två nätter nu, så är liiite smått trött. Har precis lagt barnen, Jörgen är iväg och lägger i båten, så nu ska jag slappa i soffan en liten stund. Var evighetersedan jag kollade på tv nu. Men,  blir inte långvarit för jag måste plugga med. I morgon och på lördag väntas det mer jobb.

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0