Stockholm avklarat

Nu har jag och min darling haft ett par dagar för oss själva, och dem spenderade vi i Stockholm. Vilken härlig stad, skulle absolut kunna tänka mej att bo där :)
 Va har haft det hur bra och mysigt som helst. Är lagom trött och sliten nu, men det var det helt klart värt. Var och kollade på drottningholm och på slottet inne i stan. Vilka byggnader å vilka rum. Hel otroligt. Hade lätt kunnat gå vilse där. Vi var även på skansken och kollade på allsong. Mycket trevligt var det, härlig stämning. Så, det kommer att bli fler besök dit, dock inte i år. Va var och kollade på en film på cosmonova med. Det rekomenderas skarpt. Är en härlig upplevelse :)

Väl hemma så var det bara att hoppa i säng, för idag var det jobb som gällde. Jörgen hämtade hem barnen idag med så när jag kom hem pussade och kramade jag dem som bara den :) Jonathan har klippt sig idag med. Det var helt klart nödvändigt, men saknar hans små söta lockar. Men de växer ju ut igen. Denna gången valde han en gul färg i håret. Frisören gjorde en liiiten tuppkam på honom och färgade den gul :) En liten tuffing blev det :)

Isabella går nu mer än vad hon kryper. Har en känsla av att det inte dröjer länge innan hon springer för fullt :) Då blir det verkligen fullt ös :)

Ska försöka komma i säng tidigt idag. För imorgon så jobbar jag och när jag kommit hem och skrivit mina prov så är det dags att bege sig ner till Halmstad. Schemat är som vanligt fullspäckat nu när vi ska dit, men det ska bara bli trevligt. Hoppas på en fin dag så vi kan åka till stranden med. Min farfar fyller 70 år på lördag, så då ska vi dit och äta smörgåstårta :) Ska bli så himla kul att träffa alla!

Nehe. nu ska jag göra lite nytta och packa klart.
Hoppas ni får en trevlig helg!


Min älskade pojk :)

Hihi.. man kan inget annat än att le :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0