Snart helg!

Veckorna går så himla snabbt. Vet inte riktigt vad jag ska tycka om det, börjar ju dra ihiop sig till jul redan. Har hört folk som pratar och diskuterar om julen redan nu... skrämmande..
Men men, nu är det snart helg, å då är jag ledig. Känns skönt. Är vädret bara ok så ska vi åka på marknad då, den vi brukar åka på var år. Ska med bli kul, om vi nu kommer iväg. Isabella är bara inte överförtjust i att sitta i vagnen nu när hon går själv. Vill ju inte direkt släppa ner henne där heller. Så får se hur det blir. Lill tjejen kryper i princip ingenting nu längre. Hon bara går omkring här hemma å hittar på bus :)
Å jonathan är så himla go. Märks att han börjar bli stor. Isabella med för den delen. Hon har börjat med att kramas mer ordentligt nu med. Hon lägger armarna om en och "kramae till". Så mysigt :)

Idag har jag jobbat, som vanligt. Men det känns gött när lönen kommer nästa månad :) väl hemma så har vi bara tagit det lungt. Jörgen och Jonathan har varit i stan och kollat på speedway idag, det tyckte han var roligt :) Så jag och Bella har gosat tillsammans i soffan. Skulle ha pluggat idag när hon somnat,  men tappade all motivation till det. Har ju imorgon på mej med innan proven. Inlämningen blev jag klar med igår, men som jag näst intill visste så behövde jag komplettera den lite. Så det ska jag fixa i helgen med.

Nu är det dags att krypa ner i sängen. Imorgon är det återigen jobb som gäller. 7-16

Ha en bra kväll/natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0