Ny familjemedlem

Nu har vi kommit hem och landat igen. Känns skönt att vara hemma men det är ändå så himla tråkigt att behöva åka ifrån släkt och vänner. Blir lika ledsen var gång jag åker. Men men, det dröjer nog inte jätte länge innan vi alla träffas igen. Väntar på att mina systrar i Halmstad ska komma upp och besöka oss med :) Ska bli kul.

Igår så hämtade jag hem en bur som vi fick av en jobbarkompis till mej. Så nu är lilla kaninen hos oss :) Så himla söt är den. Vet inte vad det är för kön på den, får vänta tills den är lite större, för det är minsann inte lätt att se nu :) Vet inte vad den ska heta bara.. har ett alternativ på var kön.. får väl se :) Ska lägga upp en bild på lilla sötisen här med.

Idag har jag jobbat, slutade vid kvart över tre, åkte hem och bytade om. Sen begav vi oss in till stan för att uträtta några ärenden och för att handla. Kom hem igen vid halv sju, så vi beställde med oss pizza hem. Mums.. det är ju bara fredag en gång i veckan ju :)

Imorgon blir det nog en heldag i Alseda. Vi ska börja bygga den stora vinterburen till lilla kaninen. Ska bli kul, men det lär väl ta längre tid än vad man tror. Brukar ju vara så. På kvällen blir det att plugga för min del. Har en massa att göra å känner mej lite smått stressad över det med. För nästa vecka är sista veckan, de stora slutproven kommer då. Håll tummarna för mej!! Har även en inlämning som ska in i religionen. Har tyckt att de andra två jag har gjort har varit lite kluriga, men det är ingenting jämfört med denna. usch.. vet inte hur jag ska reda ut det! Men det löser sig alltid :) Ska sitta hela söndagen med det, så det ska bli klart. Ska försöka vila lite då, för jag har fått en extra natt att jobba då med. Sen väntas det fyra långa arbetsdagar efter den natten. Kommer vara trött när väl helgen kommer. Men har nog en syster som kommer till mej då, så får allt hålla mej vaken :) Är ju marknad den helgen med, så det ska bli skojj.

Nu sover barnen och jag har precis tagit en härlig dusch. Så nu blir det film och mys i soffan med älskling. Ha en fortsatt trevlig kväll/helg!

Kommentarer
Postat av: Daniela

SNÄLLA, SNÄLLA, SNÄLLA låt den heta Korven!

2010-07-23 @ 21:11:01
URL: http://danielamedettl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0