Korven ?

Idag har vi varit hos Jörgens föräldrar hela dagen. Jag, Jörgen, Arne och Jonathan var ute och byggde på kaninburen. Blir nog riktigt bra när den är klar, och den blir ganska så stor så en till liten kanin skulle kunna bo där. Om detta är en hona så skulle vi kunna skaffa en hona till. Får se!
 Idag har det bara regnat, å det behödes. Bara så himla typiskt att det är regn och kallt när man är ledig. Ska visst bli samma väder imorgon med.

Har fått ett namnförslag till kaninen. Korven ? Hmm.. rätt sött faktisk, men tror att min lilla kanin är för söt för att kallas korven :) Hade den varit brun så kanske :) hehe.. men denna är grå, en ganska så ljus grå och har ett par jätte söta små öron :)

Barnen sover nu, så det blir plugg för min del. Jörgen har sagt att han ska hälpa mej, hoppas han gör det med. För med detta behöver jag verkligen hjälp :/

Ha en trevlig lördags kväll. Själv så ska jag bli klokare :)

Kommentarer
Postat av: Daniela

STÅLmannen då? Stål= grått! :)

2010-07-24 @ 20:02:09
URL: http://danielamedettl.blogg.se/
Postat av: Angelica

Haha.. ja, jo du har ju iaf en poäng i det hela :) Men kanske inte riktigt det jag var ute efter ändå. Det passar lixom inte riktgit på denna lilla söta :)

kanske.. chicki, eller chicko ? :)

2010-07-24 @ 22:09:02
Postat av: Daniela

Nej, snälla..inget sånt där puttinuttigt. Fast det är eran kanin förresten, så ni bestämmer ju. :)

2010-07-25 @ 12:19:50
URL: http://danielamedettl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0