komplettera!

Som jag misstänkte så fick jag komplettera en del på min inlämning. Känns ganska surt, men men. Det måste ju göras. Så det får jag pyssla med början på nästa vecka. 
 Har varit en riktigt trevlig dag på jobbet idag. Så himla kul har det varit. Bra med sådana dagar! Å jag har en känsla av att det blir en till imorgon :) Kommer att sakna jobbet där. Är bara två veckor kvar nu. Men, jag ser fram emot skolan med. Tror att det kommer bli riktigt kul :)

Idag är jag smått trötter. Eller seg. Har bestämt mej för att jag måste ta kontakt med läkaren nu. Ska samla mod till mig å göra det i morgon. Min mage är inte alls som den ska. Någonting är garanterat fel, frågan är bara vad. Sen såg farmor en sak på mej så gjorde henne väldigt bekymrad, även Jörgen. Så likabra att kolla upp det med så de blir lugna :) Usch å fy, vill verkligen inte. Men men, det är bara att bita i det sura äpplet och hoppas på att det blir en bra läkare som jag känner förtroende för. Annars så lär jag inte stå på mej med de undersökningar som jag själv tror behövs göras.

Har inte lyckats plugga specielt mycket idag. Å det bekymrar mej. men men, det får gå som det går. Var en tjej på jobbet som var gullig och bytade tur med mej i morgon, så slutar vid ett istället. Har ju tre prov som ska göras å det hade varit trevligt att blir klar med dem innan kvällen kommer.

Nehe, nu ska jag nog hoppa i säng.

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0