Halmstad

Då har vi varit iväg på en semester tripp hos släkt och vänner i Halmstad. Vi har haft det hur bra som helst. Så roligt att träffa alla. Men det är ett fullspäckat chema som vänligt när vi är där :) Men kul är det.
I lördags fyllde min farfar 70 år, så dår var vi i ängelholm och firade honom. På söndagen så åkte vi hem till mina systrar och mös med dem. Fika å massa prat. Men jätte trevligt. Å på kvällen kom min morfar och min mormor hem till mamma så grillade vi :) Gott gott. På måndagen så kom mormor och morfar igen, mormor hade bakat en god jordgubbstårta som vi fikade på. Mums! Senare så åkte vi hem till Daniela och träffade henne. Var med trevligt. Helt underbart söta "små" katter hade hon med. Vilka lurvar. :) Var kul att får träffa henne med, är ju tyvärr aldeles för sällan vi gör det :( 
 Igår så åkte vi vidare ner till min pappa. Vi tillbringade degen tillsammans i Malmö. Där var ett nöjesfält där så barnen fick åka lite karuseller :) Mycket trevligt det med, men sååå varmt. På kvällen grillade vi och åkte å hälsade på pappas häst.
Idag så ska vi gå ner till badet å bada, ska bli skönt att få svalka sig lite. Farmor kommer med dit :) Sen ska vi iväg och rida idag, hur kul som helst ju :) Tråkigt bara att det inte blev någon strand för våran del denna gången heller när vi är nere. Men men, få ta det nästa sommar istället :)
Nehe, nu ska jag packa iordning lite så ska vi bege oss ner till badet.
Ha en super dag alla!

å vännen, allt kommer att ordna sig. Miss you!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0