Första stegen

En ny veckan är redan kommer. Tiden går otroligt fort nu. Älskar sommaren, men just nu önskar jag att det kunde komma en eller två dagar som är svalare, även regn behövs. Är så torrt överralt ute nu.

Har joobat natte, gick bra. Men var lite trött efter halva arbetspasset. Tror det hade med värmen att göra. Hade ju dörrar öppna hela natten, men det märktes ingen skillnad.

Idag har vi hållt oss inne så mycket som möjligt. Har fixat med över en veckas tvätt som har lagts på hög. Hade inte dammsugat på en vecka, så det var helt klart nödvändigt. Dammade, städade toaletterna och rengjorde duschen med. Känns skönt att ha det gjort. Har skjutit på det så himla länge nu. Satte igång med min naturkunskap idag med. Känns bra, så nu är jag snart helt klar med insändningen till det ämnet. Har dock religionen kvar, och två prov att plugga till som jag har nästa vecka. Sen är det bara två veckor kvar i de kurserna, känns skönt att bli klar med det.

Ska vila en stund nu, om det går... värmen som sagt förstör lite. Ska jobba inatt med. Å sen jobbar jörgen i morgon. Hade lite planer för morgondagen, men de krossades. Så jag får väl se till att plugga lite istället.

Isabella tog sina första steg idag! Hon blev så himla glad, skrek och skrattade av ren lycka. Hon lyckades hoppa och göra något som liknade dans när hon stod upp med :) Så söt. Hon gick 6 steg helt själv med ett sort leende p läpparna. Självklart så ville hon inte mer när filmkameran kom fram, men det lär ju absolut komma fler tillfällen :)
Nehe, ska se om jag kan få lite vila nu.
Ha en trevlig dag i värmen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0