2 lediga

Idag var det jobba som gällde. Dock en ganska så kort tur, skönt det för har varit trött. Fram tills nu när kvällen kommer :/
 Isabella tycker det är jätte kul att gå nu, så det är typ det enda hon gör :) Så söt när hon stapplar fram mellan rummen :)
 Jonathan han leker och busar för fullt. Så skönt att de två har varandra, de har verkligen nytta av det. :) Leker med varandra mer eller mindre hela tiden.

Nu är jag ledig i två dagar, skönt! Jobbar lör, sön, mån sen åker jag och älskling till stockholm. Ska bli så himla kul. Inte ofta vi två hittar på något tillsammans själva. Så det ser vi båda fram emot väldigt mycket. Blir att fira våra 6 år tillsammans med :)

Nu ska jag få in Jonathan i duschen och Isabella i badet. Sen ska jag ha näsan i skolbäckerna hela kvällen när de somnat. Ligger ju som sagt myckte efter å måste bli klar med allt i tid, annars blir jag inte godkänd.

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Daniela

Ha så skoj i Stockholm, det är ni värda!



Det hade varit skoj att träffa dig innan vi flyttar, hoppas att du hinner titta ner innan slutet av månaden.

2010-07-07 @ 18:31:49
URL: http://danielamedettl.blogg.se/
Postat av: Angelica

Tack så mycket! Tror nog att det kommer att bli hur bra som helst :)

Ja, jag tror nog att vi kommer kunna ses innan. Vi åker ner nästa helg, men lör och sön ska vi vara med pappa å dem. Men kanske vi kan komma förbi en stund på måndagen ?

2010-07-09 @ 18:16:09
Postat av: Daniela

Måndagen ska nog funka! :)

2010-07-11 @ 17:03:28
URL: http://danielamedettl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0