Vara tillsammans!

Jaha, då var både jul och nyår avklarat. Känns skönt. Tiden rinner ju på snabbt, så det är väl tyvärr inte så långt kvar tills det är dags igen. men innan dess så har vi ju en sommar att se fram emot :)

Hade en mycket trevlig kväll igår. Min pappa med familj kom till oss. Lilla Jonathan tyckte det var väldigt roligt när hans morbröder och moster lekte med honom :) Han höll sig vaken till efter tolv med, så han var med ute och tittade på raketerna. Han var väl inte överdrivet förtjust i dem, men han sa att han tyckte att de var fina :) Ville helst att man skulle bära honom, så lite otäckt tyckte han nog att det var.

Pappa å de andra åkte hem för några timmar sedan, så nu har jag städat hela huset. Känns skönt att ha det gjort. Så resten av helgen ska vi bara njuta av att vara hemma alla tillsammans. Över två veckor sedan som vi hade möjlighet till det, så det ska bli skönt. Ska visserligen på ett kalas i helgen, men men, det blir väl inte så många timmar :) Och i morgon blir det nog en runda till stan innan vi ska slänga ut granen. Kanske att tomtar och ljusstakar med åker. Får se!

Nu har vi precis käkat lite mat, så ska fixa disken nu, sen försöka väcka min lilla son. Han är visst trött idag :) Inte van att vara uppe så länge ju :)

Hoppas på en god fortsättning till er alla. Själv så tror jag att detta kommer bli ett toppen år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0