Trötter

Vad dagarna springer på fort. Hinner inte med. Men nu har en "normal" vecka börjat igen. Känns ganska så skönt. Är ju röd dag idag, så riktigt vardag är det ju inte än. De ringde ifrån jobbet igrån, så inatt har jag jobbat. Märktes ju helt klart att det var ett bra tag sedan jag jobbade natt nu. Men det gick bra iaf. Höll mej vaken :) Var ju inte så aktiv, för det var ett vak jag satt på. Lagom trött idag, har sovit ca en timme på över ett dygn. Men jag lär nog somna gott ikväll, ska bara ta det lungt idag med. Kanske städa bort julen, vill ha bort den nu, men vet inte om jag orkar idag.

I morgon kommer min syster till mej :) Ska bli så kul. Hon stannar i ett par dagar, så det ser jag fram emot!

Isabella är en väldigt gnällig liten bebis nu. Hela tiden, ingenting är bra. Men fick svaret nu idag, kollade i munnen och en tand håller på att spricka igenom. Så nu kan man snart inte ha några fingrar i munnen på henne direkt. Tänderna är ju sylvassa när de kommer :)

Nehe, kanske ska försöka göra lite nytta idag iaf. Usch, är såååå trött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0