Syster ryster!

Några dagar sedan jag skrev igen nu. Men har väl inte hänt något specielt direkt.

Eller jo, min älskade syster Idah har varit hos mej :) Hon kom i torsdags och åkte hem idag. Var väldigt kul att hon kom hit, var ett tag sedan sist. hoppas att det blir snart igen. Är så jobbigt när man ska säga hejdå. Usch, tycker inte alls om det. var en aning deprimerad när jag kom hem och fick inte gjort något utav det som jag skulle. men men, det finns ju en dag i morgon med.  Tack så mycket för den fina mössan, syrran :) Snart kommer mina andra två systrar ifrån halmstad komma med. Kanske nu till helgen, eller nästa ! Vi får se vad vi bestämmer :) När de har arit här så ska vi börja göra om i Isabellas rum igen. Ska fixa lite saker som ska göras om bara samt att byta färg på tak och golv listerna :) Fönstret får vi vänta med tills det blivit varmare. Efter att vi gjort hennes rum klart så ska vi fixa Jonathans :) Så nu kommer det att finnas en del att pyssla med. Ska bli kul faktiskt! Får lite tid för oss här hemma då, även om det gäller jobb..hmm.. men men.

Imorgon ska vi städa bort julen. Slängde ut granen för några dagar sedan så nu är det dags för tomtarna att föjla efter. Ska bli skönt att få det gjort, plus att det samtidigt bli en riktigt ordentlig städning, vilket jag gillar :) Sen hade vi tänkt att besöka Jimmy och Dolly med. Har inte träffat dem sedan Rebecca fyllde år i Oktober.. så det var ett tag sedan. Men tiden går fort, bara springer iväg. Känns som om man har varit sysselsatt med både det ena och det andra sedan dess. Men men, tur att vi har förståelse för varandra iaf :)

Just det, lilla Isabella har fått fram sin första tand nu med :) Så söt så. Och hon sitter själv med nu. Oj oj vad tiden går. Värsta stora damen nu :) Snart 8 månader, helt otroligt vad fort det går.

Nä, nu är det sags att slöa i soffan, är trötter idag igen..hmm.. hoppas på att vara piggare i morgon.

Hej svej!


Gnuggar sej i hela ansiktet, börjar bli trött :)

Haha, den här lilla tjejen kan få fram såå sööta miner :)


Kommentarer
Postat av: Ida

Vad duktig hon är som kan sitta själv jag kan inte lämna Theo så för han släger sig framåt när man minst anar det:)hoppas vi kan ses snart. Kram

2010-01-09 @ 22:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0