Snart helg igen

Phu, halva denna veckan har gått redan. Fattar det inte. Om fyra månader fyller Isabella 1 år.. hur gick det till ?

Allt flyter på, upp och ner går det. Tyvärr mest ner just nu, men hoppas det vänder igen. Jag är en liten kämpe, så jag tänker inte ge upp.

Idag har det varit en slappedag. Känns skönt. Isabella är inte riktigt pigg heller. Håller mej hemma med henne så hon får friskna till helt. Hoppas hon är piggare till helgen.Hade tänkt att åka till isen och fiska lite då :) Jörgens farfar har precis byggt en stuga några meter ifrån sjön, så där hade vi tänkt hålla till :) Perfekt att kunna gå in där med barnen när de ska äta med, specielt Isabella. Men som sagt, hon måste vara piggare innan dess, vill inte dra ut henne på en massa om hon inte är pigg.

Nästa vecka ska vi börja i Isabellas rum igen. Ångrade oss med vissa saker ju, så det ska göras om. Ska bli kul.

Nehe, nu ska jag dricka upp mitt te, sen blir det en härlig dusch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0