Slipning pågår!

Har börjat att slipa idag. Skönt att ha kommit så långt iaf. I morgon är det min tur, ska kämpa med att försöka slipa ner på ett ställe där väggen är ojämn. Var lite problem med det sa Jörgen. Men men, det ska vi nog lyckas med. Sen ska det sättas upp ett par väv remsor där det har spruckit och sen spackla och slipa över det. Sen hoppas jag att det ska vara klart för målning. Det ser jag fram emot.

Annars idag har vi inte gjort något. Har haft ännu en dag av väldigt jobbig huvudvärk och trötthet. Börjar bli lite smått jobbigt nu, men jag hoppas att det går över snart.

Jörgen var inne och köpte slipmaskinen idag. Han fick den otroligt biligt. Kostade ca 500 kr, plus att han köpte lite andra saker. När han kom fram till kassan och skulle dra kortet så hörde han inte vad hon sa att summan blev, men när han kom ut och tittade på kvittot så hade det hela gått till 129 kr.. Hmm.. något som inte stämmer. Han såg att hon hade slagit in en splastpåse, men det hade han inte köpt. Men han var rätt nöjd med det och satte sig i bilen och körde hem. Hade jag varit med så hade jag säkert garanterat gått in igen. Vet inte riktigt vad jag ska tycka om det.. hmm.. Det var ju faktiskt hon i kassan som gjorde fel, han stal ju inte den.. Men men, billigt blev det ju iaf :)

Syndade idag med. Vi beställde Pizza.. Inte bra, men ååhh vad gott det var :)

Nu är det soffan och mys som gäller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0