Jävla skit!

Det var trevligt i lördags kväll. Thomas och Ida var här, å lilla Theo så klart. Mat, prat och sällskaps spel å öl så klart :)

I söndags så kom Thomas hit och hjälpte Jörgen att spacka lite, sen hjälpte Jörgen honom med att bära gipsskivor. Tack för hjälpen Thomas, den uppskattades. Rebecca och Amanda kom hit på dagen en stund med, trevligt. Sen målade jag golvlisterna.

Igår mötte jag och barnen upp Jörgen i stan när han slutade. Köpte bilbarnsstolen till Isabella, färg till hennes rum och handlade hem mat. Väl hemma igen så satte Jörgen igång med att slipa. Han fick spackla lite till igen med.
Sotaren var hos i går med, så nu kan vi elda på för fullt igen.

Idag så har jag städat överrallt. Stod inte ut mer med slipdammet. Inte mycket lönt tyvärr, för just nu så håller Jörgen på att slipa igen. Det sista är det nog nu. Känns skönt, så i morgon kan jag börja måla rummet :) Ska bli skönt när det är klart. Har mer kvar när det gäller listerna bara, men de är ju ganska så smidiga att måla ändå.

Har varit på ett inredningsparty ikväll. Trevligt var det, å det fanns en del fina saker. Både jag oc Ida var inställda på att INTE köpa något. Men, när vi gick båda därifrån med en beställning på ett par mycket fina ljusstkar. Eller runda bollar i glas är det som man sätter värmeljus i. Väldigt fina var de :)

Å jag har åkt på en förkyldind med, usch... skulle inte bli skjuk ju. Håller tummarna på att jag är 100% frisk i morgon. Men det är väl bara att glömma. Lyckades göra någon med ljumsken innan idag med. Reste mej upp å då bara small det till i benet, så nu kan jag inte lyfta upp det ordentligt, när jag försöker så göra det piss ont. Jävla skit med! Har inte tid med detta. Inte just nu. Å får jag bestämma så har jag aldrig tid med några sjukdommar eller krämpor!

Ska lägga mej i soffan en stund nu och vara lat, sen är det snart dags för sängen för min del.

Hej svej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0