helt slut

har varit på BVC idag med Isabella. Hon hade gått upp nämre ett kilo sedan i slutat av november, så eva(sköterskan) var helnöjd med henne. Så nu väger min lilla plutt ca 6300g och var 64 cm lång. Stor tös. :)

Åkte till colorama idag och köpte den teckande färgen till listerna idag, så i morgon förmiddag ska jag pyssla med det. Målade den andra strykningen med grundfärgen idag.

Jörgen har fått börja jobba sitt tvåskifts shema nu igen. Känns skönt. Lite tråkigt visserligen när han jobbar till halv tolv på kvällarna, är ju inte riktigt van vid att vara själv då. Men det blir bra, bara man kommer in i sin rutin igen. Men det är helt klart skönt de andra veckorna när han slutar kl två :)

Är trött ikväll, tänkte försöka ta mej till duschen, sen blir det att gosa i soffan med täcket. Hoppas att det finns någon att se på tvn.

Natti med er!

Kommentarer
Postat av: Daniela

Hörrödu, du får ta och lägga upp lite bilder här i bloggen. Jag vill se hur ni har fått det där hemma nu när ni har fixat och haft er. :)

2010-01-18 @ 22:59:29
URL: http://danielamedettl.blogg.se/
Postat av: Angelica

hehe, ja då. jag ska lägga upp bilder, så fort det är klart så :)

2010-01-19 @ 22:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0