Gillar kvällar!

Igår så var jag inne på öppnaförskolan med Isabella. Sjöng, fikade och hade det trevligt. Jörgen skulle följt med, men vi kom fram till att det var bättre att han stannade hemma och spacklade istället. Imorgon ska vi börja slipa i rummet, känns skönt. Det är det och spackla som kommer ta längst tid.

Dolly kom hit på en kopp kaffe igår med. Väldigt längesedan vi träffades så det var trevligt. På kvällen kom Rebecca och Pelle hit. Var meningen att Pelle skulle kolla på handbollen här, så tvn hemma var upptagen. Men Rebecca blev trött så de gick innan den hann börja. :)

Idag så har jag inte gjort något specielt. Var inne i stan och handlade i förmiddags bara, ekade i kylskåpet. Annars så har jag bara tagit det lungt och umgåtts med barnen. Lilla Isabella är inne i en väldigt besvärlig period just nu. Vet inte om det har med tänderna att göra, (tand nr två har kommit upp) eller om det är magen som är lite dum. Har fått bada henne många ggr nu de senaste dagarna efter att hon gjort nr 2 i blöjan. Så otroligt lös i magen är hon. Stackarn, hoppas det går över snart. 

Nu är kvällen här, å den är såå skön. Barnen sover, det är tyst och lungt. Den tiden man får försöka slappna av och bara vara.

Nu ska jag snart krypa ner i sängen.
Natti med er 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0