besök idag

Efter att jag lämnat Jonathan på dagis idag så satte jag igång med att måla listerna till taket en tredje gång. Å ikväll målade jag den sista gången. Skönt att de är färdiga iaf.

Sen blev det en sväng in till stan och efter det så kom Ida och Theo hit på en kopp kaffe. Thomas kom förbi en snabbis med, stackarn hade fått en bamse speta i fingret. Men Ida lagade honom igen :)

Kollade en del på tradera med, letar efter lite väggord typ och figurer att ha på Isabellas rum. Fanns hur mycket som helst, så nu gäller det bara att bestämma sej för något med. Det är där problemet sitter, är en väldigt väldigt velig människa. Får köra med ole, dole, doff!

Jörgen åkte till jobbet å jag satte igång med middagen. En mycket god köttgryta och ris blev det.

När kvällen väl var kommen och Isabella precis hade ätit sin välling så spydde hon. En hel del. Har inte varit med om att en sådan liten kan få ut så mycket. Tre pölar på golvet, Isabella själv droppade det ifrån, mej med och fotöljen var full. Mysigt! Så hon fick åka i badet, fotölj och golv fick skuras, å jag själv med för den delen.
Men hon somnade tillslut iaf.

Efter att Jonathan med hade somnat så fixade jag listerna.

Ska bara vänta på att det sista ska brinna upp i min brasa, sen är det sängen som gäller.

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0