Bella = Balle !!!

Igår försökte vi få Jonathan att säga Bella, men istället blev det balle.. hmm.. som vi skrattade! :) Låter så himla kul, men tror nog att jag föredrar att han säger som han gjorde innan istället, folk kan ju börja undra :)

I fredags var jag hemma hos Thomas och Ida på kvällen. Trevligt var det och jag vågade äntligen ta mej ton i singstar :)

Igår var vi iväg på isen och fiskade. Var trevligt, men någon fisk blev det inte. Ska väl åka och fiska sen någon helg igen när det börjar bli lite varmare ute. Bättre lycka då kanske.

Idag så började vi riva i Isabellas rum igen. Jag har målat tak listerna nu, första strykningen. Bara två-tre kvar :) Sen är det golvlisternas tur och spacka, slipa och måla väggarna. Hade tänkt att vi skulle bli klara tills slutet på månaden, för då kommer nog mina systrar på besök :)

Nehe, nu vill Isabella ha mat och sova.

Just det ja, hon blir 8 månader idag med. Stor flicka nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0