Trött och rastlös!

Dagen började med att Jonathan spydde igen och han var väldigt dålig i magen under några timmar. Men det gick över som tur var. Han har ätit ganska så bra idag, så jag hoppas att det är över för honom snart. Tycker så syndom honom. Fast han har ändå varit väldigt pigg och lekt hela dagen. Isabella är mycket piggare nu och hon har fått tillbaka aptiten. Känns skönt :)

Idag blir min lilla tjej nio månader! Helt otroligt vad fort det går :) Så grattis till dej lilla Bella :)

Har städat och tvättat det sista idag. Känns skönt att ha det gjort. Ska torka av golven igen imorgon bara, sen är det klart. Håller visserligen inte så länge, så till helgen är det väl dags för storstäd igen skulle jag tro. Men men, skönt när det är nygjort iaf.

Jörgen är tillbaka på jobbet idag med. Så börjar väl komma in i "de vanliga" rutinerna igen. Känns med skönt. Men nu börjar jag bli lite smått rastlös, är visserligen väldigt trött fortfarande så hade väl inte orkat göra allt för mycket.. men jag är nog med piggelin snart igen :)

Isabella sover, Jonathan la jag precis. Så nu ska jag ha lite tid för mej själv. Blir en lååång dusch. Tänkte jag skulle äta något med, har varti dåligt med det de senaste dagarna. Är sugen på rostade grönsaker.. Hmm.. klockan är kanske lite för mycket för det, men oandra sidan så är det ju ingen dålig mat iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0