Stoooor pippi

Varit en lugn dag. Jag och barnen tog en promenad efter lunch idag. Stannade till hos ankorna och matade dem. Stackarna är ju så hungriga nu, kan ju inte vara lätt för varken dem eller andra vilddjur nu att få tag på mat. Där finns numera även svanar nere vid ankorna med, brukar vara två men idag var där bara en. Man tycker ju när man ser dem på långt håll att de ser ut att vara ganska så stora fåglar. Kan då låva att när man står ca 1,5 meter ifrån dem så ÄR de väldigt stora. Den låg där på marken och försökte bita alla ankorna som gick förbi. Kan säga att halsen kan bli väääldigt lång med.  :) Men när jag var så nära den så reste den sej upp, oj oj oj, ingen liten pippi det, rediga simfötter med. jaja, men som sagt, väldigt fin :)

Sen har vi bara varit hemma och myst tillsammans. Fast Isabella är inte på sitt bästa humör, kan kanske vara fler tänder på gång. När hon ska äta mat så är hon helt omöjlig. Grr, jobbigt är det, så hoppas det går över snart.

Jag och Jonathan dansade innan. Han är så söt, försöker härma allt man gör, på sitt eget lilla vis :) Han gillade helt klart musiken iaf :)

Har tränat nu precis. Så nu är det återigen dags för en härlig dusch!

Kommentarer
Postat av: Daniela

Jag tror inte att svanen var så stor, det är du som är liten. ;)

2010-02-11 @ 21:46:55
URL: http://danielamedettl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0