friska!

Nu är vi helt friska ifrån den jobbiga magsjukan igen. Känns skönt. Jonathan var den som var sjukast längst, men nu är han sej själv igen med :) Isabella är med hur pigg som helst med. Idag har hon sovit i ca 15 min totalt. Så kan inte direkt påstå att hon är hängig längre :)

Har väl inte hänt något specielt annars. Varit hemma bara typ. Kollat på all snö som håller på att stänga inne oss. Men nu verkar det bli lite bättre. Sol och plussgrader på fredag. Det ska bli härligt :)

Idag har det varit riktigt skönt ute med. Solen lös, den är vi ju inte så bortskämda med direkt, så jag njöt för fullt.
När jag vaknade idag så kände jag mej utvilad. Skönt det. Har sovit några timmar sammanlagt sedan natten mellan fre-lör bara. Har haft en jobbig hosta som vägrat ge med sej. Men nu är det på bättringsvägen så i natt fick jag mej några timmars sömn iaf. Men lilla Isabella tyckte att det var dags att gå upp kl halv sex idag. Men det gjorde inget, kände mej som sagt utvilad :) Var bra med, för då hann jag elda lite mer innan jag och Bella skulle åka in till öppnaförskolan med. Var trevligt där idag med, skönt när det inte är så många. Blir kanske en tur dit på fredag med, och i morgon för att ge barnen lite mat. Har nämligen planerat att det blir några timmar i stan i morgon efter att Jörgen slutat. Ska bli kul, var verkligen längesedan vi gjorde det. Så jag hoppas att det blir varken snö eller regn i morgon. Gärna lite sol :)

Nä, nu ska jag hålla min darling sällskap i soffan innan det är dags att inta sovläge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0