Ännu en helg har passerat!

I fredags kom två av mina systrar ifrån halmsad hit, Alexandra och Amanda. Var väldgit kul att träffa dem och att jag fick ha dem här hela helgen :) Tyvärr går tiden så fort, men jag hoppas på att åka ner och hälsa på dem igen snart. Vi har inte gjort något specielt, de lekte mycket med barnen. Jonathan tyckte det var kul :)
 I går morse så var Jonathan inte pigg alls. Han grät och tog sej för örat. Blev rädd att det var en öroninflammation på gång. Men verkar inte så, inte nu iaf. Han fick lite alvedon, sen efter en stund så var han pigg och lekte igen. Pep lite om örat när han satt å gosade bara typ. Sen har han inte sagt något mer, förns nu ikväll efter att han duschat, men då var det andra örat. Hmm.. tror att jag ska prata med BVC så vi kan komma in så de  får kolla lite. Kan ju vara så enkelt som en vaxpropp kanske.

Idag var jag och hämtade ut biljetterna till The Baseballs med :) Tjohej vad kul det ska bli. Längtar som en galning. De spelar i Gislaved den 24/4 , så då ska jag dit och göra staden osäker :) Pappa och ett gäng ska dit med, riktigt kul kommer det bli. Har redan party stämningen i mej :)

Efter att jag lämnat mina systrar och kommit hem igen så var det städning på hör nivå. Har dammat, dammsugat, torkat golven, städat toaletterna, rengjort duschen och tvättat 4 maskiner tvätt. Så nu tycker jag att jag förtjänar att gosa ner mej i soffan :)

Ha en fortsatt trevlig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0