på rätt väg..

Är snart på gränsen till att börja våga tro att det kommer bli bra igen. Men känner mej långt ifrån trygg. Har varit skönt att vara hemma denn veckan tillsammans med älskling och barnen. Men nästa vecka börjar vardagen igen, även för mamma. Hoppas att det kommer bli bra, jag hoppas att hon kommer att klara av det. Älskar henne så, vill henne allt väl. Så jag hoppas innerligt att hennes nya medicin kommer att hjälpa.

Igår åkte vi in till stan för att kika på rean lite, men som vanligt så fanns det inget kul. Antingen kommer jag alltid för sent eller så är det bara tråkiga kläder som de rear på. Bästaste Sandra var med oss också. Tog en fika på stan och bestämde att vi skulle följa med henne och hennes gubbe till braås för att kolla på fyverkeri uppvisning där. Var rätt kul faktiskt, men jäkligt kallt. Var åtminstånde skönt att få komma på lite andra tankar iaf.

Imorgon så ska vi hem till Thomas och Ida en sväng på förmiddagen. Sen blir det hem och ändra om lite, för på em så ska jag hämta min Daniela i nässjö som kommer med tåget. Ska bli så kul att hon kommer hit å ska stanna över nyår :) Känns som om det var en perfekt tajming med.

är så sugen på en varm macka med champinjon stuvning.. hmmm.. undrar om jag orkar fixa till en sådan.
Men mys i soffan med älskling blir det iaf!

Gott nytt till er med. Å god fortsättning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0