på bättringsvägen...

idag är Jonathan mycket bättre i sin mage. Skönt det. Å Isabella verkar det inte vara någon fara med heller. Så, det är skönt :) 
 Jobbade tre timmar idag på förmiddagen bara, sen begav jag mej in till Maxi för att slåss bland hyllorna med allla stirriga människor som handlar. Hade trott att det inte skulle vara så mycket folk där inann lunch, men ack så fel jag hade. Men, nu är allt inhandlat iaf. Hoppas jag åtminstånde :)
Har en satans huvudverk. Andra dagen nu. Å idag kom jag underfund med vad felet kan vara. Det är ju fullmåne. Å jag har haft problem med spränghuvudvärk inann när det har varit fullmåne, så det måste vara det.

Ska tydligen kontakta sjukhuset imorgon. Fick stränga order av min pappa och min farmor. De har båda en blodsjukdom som gör att de får blodproppar väldigt lätt. Å tyvärr är det något som hänt i mitt ben. Förklarade för dem hur det kändes, å de sa till mej att jag inte skulle tveka på att ringa. Så, får väl göra det då! Men jag tror inte att det är någon fara :)

Nehe, nu är det dags att krypa ner i sängen. En ny arbetsdag väntar imorgon!

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0