helt tom

Min mamma, min älskade mamma. Hon har gett upp livet nu. I lördags kväll, på sin födelsedag lade hon sig ner för att somna in. Mina systrar förstod att något var fel, så de skickade en ambulans till min mamma. Det var inte försent, hon sov men vaknade till igen under natten. Hon fick tala med en läkare när hon vaknat, läkaren (som var psyk läkare) bedömde att mamma mådda bra och skrev då ut henne, utan att hon fått någon som helst hjälp. Hon åker hem, samma process en gång till. Nu ligger hon på psyk, har fortfarande inte pratat med någon läkare. De kommer att skriva ut henne. Min morfar har varit där och pratat med henne och hon har gett upp, hon vill bara få komma hem och få somna in. Känner mej helt tom. Vet inte vad jag ska göra, vart jag ska vara. Vill inte ligga, vill inte vara uppe. Vill ingenting.

Snälla be för henne. Låt henne inte få somna in, inte än, tiden är inte inne än. Allt ska bli bra. På något sätt så måste det bli bra!

Jag älskar dej mamma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0