fullt ös...

Har börjat acceptera nu att lugnet kommer när jag blivit gammal :) Bara att hänga på tempot.

Jonathan har nu varit sjuk sen i torsdags. Hoppas han blir bättre snart. Tyvärr så hade Isabella haft diare idag, så hon lär väl åka på det nu då. Sen jag och Jörgen med misstänker jag. Hmm.. bara vi håller oss pigga Julafton så får det väl gå.

Igår och idag så jobbade jag i köket. Så himla roligt. Känns verkligen som om jag har hittat rätt. Å är glad att jag redan har fått en ställe som jag får komma in och jobba på. Ska jobba där var dag fram tills torsdag nu. Som tur är så är det bara korta dagar imorgon och på onsdag. Har ju lite att stöka med inför julafton med. Å vara med barnen så klart :)
 
Nehe, nu är det dags att lägga ner huvudet på kudden så jag kommer upp imorgon när klockan ringer.

Natti!

Å ni, mina älskade syskon. Allt kommer att lösa sig. Kämpa på bara. Jag finns här för er så gott jag kan. Älskar er. Inget av det som har hänt och händer är erat fel, inte på något sätt! Saknar er! Puss å Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0