Dålig på att skriva

oj oj vad dålig jag har varit på att skriva då. Får skylla på att jag inte haft tid :)

Hmm..vad har hänt...Fått slutbetyg i två ämnen, MVG blev det. Väntar på de andra resultaten som kommer nu i veckan.

Igår fyllde välrdens bästa Daniela 25 år. Så, GRATTIS till dig!! :)

Idag fyller min syster Amanda 14 år. Grattis till dej stumpan :)

Igår var vi ute och åkte pulka med barnen. Jonathan hade en kompis med sej, så de hade väldigt kul :) Efteråt så följde Gustav och Sofia med hem på lite fika. Mycket trevligt. Har blivit helt förälskad i deras hund, hade så otroligt gärna velat ha en sådan. Men, ska inte göra något förhastat nu, utan tänka på detta lääänge.

Idag så har jag gjort julköttbullarna. De blev väldigt goda, å det är skönt att ha det gjort nu. Gjorde julgodis med. Skulle blivit tre olika sorter idag, men hann bara med en. Tog lite längre tid än vad jag hade tänkt mej.

Nu är det snart dags är göra barnen redo för sängen, sen blir det mys.
Imorgon är det lucia på dagis. Ska dit och kolla. Så himla mysigt är det, å det är första gången för Isabella med, å det vill jag inte missa. Så hela familjen traskar dit tillsammans imorgon. :) Sen blir det vidare till skolan och dagen avslutas med en matte lektion i stan på kvällen. Phuu.. en sådan dag då man är väldigt nanig på kvällen!

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0