Tick tack..

Måndagen är redan över. Eller njaaa.. snart iaf. Är på väg mot sängen å när jag väl somnat så är den över!
Fort går dagarna, bara springer på.
 Det känns kanon det här med skolan. Super trivs verkligen. Man får ju det inte roligare än vad man gör det :) Ska försöka fixa ihop ett datum nu med då vi alla ska ut och käka och bowla(eller hur det nu stavas). Å kanske en sväng ut på krogen.. Ska bli riktigt kul!!!

Fullt ös blev det när jag/vi kom hem. Jonathan var hur trött som helst när han kom hem från dagis. Men jag höll honom vaken genom att han fick vara med och hjälpa till med maten (vilket han brukar göra). Han är en riktigt duktig torkare. Han och disktrasan är enade :) Sen blev det värre när vi väl skulle äta, han var så trött så han höll på att somna flera ggr. Lille plutt, men fick jag bara honom att skratta så höll han sig vaken. Sen blev det bus med dem innan vi tillsammans hjälptes åt att städa upp alla deras leksaker. Kan tro var kväll att hela dagiset har varit här hemma och lekt. :/ Jonathan är duktig på att hjälpa till, bara man ser till att det blir som en lek typ under tiden. Bella hjälper till hon med, fast mest plockar hon ur det som vi har plockat in. :)

Nu är det dags för mej att hoppa i säng. Imorgon väntas ännu en dag med massa härlig yrkes matte! Tjoheej..

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0