Söndag..

Då var det söndag igen. Phu vad fort en helg går. En hel vecka med för den delen.

Igår så jobbade jag. Å när jag slutade vid halv tio så kom svärmor ner och passade barnen (som sov), så åkte jag och Jörgen iväg på "sjön" för att kolla om det kommit någon kräfta. Fick upp ca 8 kilo och vi tog inte ens upp hälften av burarna :) Så det var ju helt okej. De brukar ju inte åka vid den tiden på kvällarna, men det var för min skull. För jag vill få följa med åtminstånde en gång var år och det har inte funnits möjlighet för mej att följa med nu de andra gångerna så det fick bli en liten specialare :) Var kul!

Idag har vi städat, dock inte färdigt. Skulle torkat golven och städat toaletterna, men vi tröttnade innan och busade med barnen istället. Var inne i stan en snabbis med, fixade middagen å sen kom Thomas och Ida hit på en kopp kaffe och kladdkaka. Mycket trevligt. Och jag fick ordning på hur man rälnar ut gånger med :/. Det tackar jag för Thomas!! :)

Nu är kvällen här. Barnen har somnat, det är undanplockat, Jörgen har blivit klippt. Så nu är det snart dags för lite mys i soffan innan det är dags för sängen.
Imorgon har jag ju självstudier. Det kommer även att bli en tur in till stan för att hitta lite kläder :)

Kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0