Skolstart

Då har skolan dragit igång. Känns väldigt kul dethär. Tror att det kommer bli toppen! Verkar vara en väldigt bra klass med blandat folk :) Vi är typ 13 stycken, så det känns helt lagom.

Idag ska bli försa dagen som vi ska in i köket och göra lunch. Kul kul! Resturangen öppnar inte förn nästa vecka, men det är ett dagis som kommer dit och äter var dag och vi elever och lärare, så dem ska vi fixa käk till.
Idag blir en stressig dag. Sluter vid halv fyra och är hemma strax över fyra. Ska hämta hem barnen (jörgen jobbar eftermiddag) å fixa middagen och invänta svärmor som ska passa dem för jag ska vara i skolan i vetlanda klockan för för kursstart i matte A. Vet inte riktigt hur jag ska hinna. Middag tar ju mer är typ fem min att göra. Så får nog allt be om att få gå tidigare idag. Ikväll lär jag vara helt slut, för det kommer verkligen att vara en låång dag. Men men, då hinner jag väl inte bli varken rastlös eller uttråkad iaf :)
Nehe, nu är det strax dags att bege sig iväg.
Ha en trevlig dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0