så där ja..

Nu är jag tillbaka igen!
Har jobbat hela helgen, min sista helg (antagligen). Det ska åtminstånde vara det, jobbar bara tre dagar till denna veckan, sen säger jag ajöss till Österliden. På måndag börjar jag i skolan igen :)

Igår så åkte jag, barnen och kaninen å hälsade på på jobbet. Det var mycket uppskattat av de gamla. :)De blev som tokiga i barnen och en av gubbarna tyckte verkligen om kaninen. Hade lovat honom ett tag nu att jag skulle komma upp med kaninen, så han blev glad :)
Sen åkte vi bara hem å käkade och begav oss sen in till stan. Skulle in i en affär för att kolla lite på en tv apparat, men det hela slutade att jag kom ut med en ny mobil :) Det var dags att jag skaffade en ny med, för den jag hade har jag haft i fem år och den lever sitt eget lilla liv med. Men det blev en sony ericsson xperia x10 mini. Håller tummarna för att det är en bra tele. Känner mej väldigt nöjde med den iaf.
På kvällen kom Thomas och Ida förbi på en kopp kaffe. Sen var det dags att få barnen i säng.

Idag var det dagiset som gällde. Isabellas första inskolnings dag. Det gick hur bra som hellst. Hon kollade inte efter oss en enda gång, utan lekte och busade hela tiden tillsammans med de andra barnen och personalen. Känns väldigt bra. Men jag var nästan helt säker på att det skulle gå bra med. Så imorgon ska hon dit igen å då ska hon äta lunch tillsammans med de andra med. Jag jobbar imorgon så kommer tyvärr inte kunna vara med, men Jörgen är ju där iaf. Och Jonathan så klart :)

Nu är kvällen här igen. Ska bädda nya lakan i sängen sen ta mej en dusch. Misstänker att det bli sängen tidigt ikväll, är trötter och som sagt, imorgon är det ju jobb igen med.

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0