påverkad...

tror faktiskt att Isabella verkar vara lite påverkad av det här med dagis nu iaf. När hon är där är det inga problem, hon trivs bra och har inte blivit ledsen när man lämnat henne och hon är som vanlig här hemma på dagarna. Men när hon ska sova på kvällarna så är det annorlunda. Hon är ledsen, hon lägger sig vid sju (som vanligt) men nu är klockan 20 i tio och hon sover fortfarande inte. Slumrar till en stund men sedan vaknar hon och är ledsen igen. Tystnar bara när någon av oss går in till henne eller tar upp henne. Tror nog att detta kan ha med dagis att göra, isf så är det ju övergående. Många barn som blir annorlunda när det gäller sömnen efter att de börjat på dagis. Så jag håller tummarna för att det vänder snart igen.

Idag har jag pluggat under förmiddagen, sen var det jobbet som gällde. En trevlig eftermiddag/kväll blev det på jobbet.

Hade planerat att lägga mig nu, men ska vänta å se så att Isabella somnar bara.

Imorgon ska vi åka och handla på förmiddage, sen hinns det inte mycket mer än att fixa middag till familjen innan jag beger mej till jobbet vid ett.

Ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0