Över

ja, nu är denna jobb helgen över. Kommer kännas gott när dessa extra pengarna trillar in på kontot nästa månad :)

Middagen var serverad när jag kom hem. Å sååå glad jag blev för det :) Tack älskling!!

Nu ska jag städa av toaletterna, sen blir det skrubbning av barn innan bus och mys.
Å när de har somnat så blir det mys med älskling i soffan. Får passa på nu, för nästa gång vi har en kväll tillsammans är nästa söndag. Tråkigt när han jobbar eftermiddag, men men, det är jag ju knappas ensam om.

Nehe...dags att dra igång med alla kvälls bestyr nu.

Ha en fortsatt trevlig söndag!

Kram

Just det... såg något otroligt obehagligt igår när vi var ute och körde. Kom in på en väldigt avskild väg, och där stod det en bil stilla.. ställde mej bakom den i väntan på att han skulle köra vidare.. men det gjorde han inte, men jag såg hur den som körde satt och slog som bara den på någon som satt jämte honom. Var riktigt obehagligt att se.. så jag körde upp jämte och kollade in i bilen.. jag såg inte vad/vem det var han slog men Jörgen sa att han såg att det var en hund. Han slutade upp när han såg att vi stod precis jämte.. Jäkla idiot! Nu ångrar jag att jag inte gick ur bilen, hade ju med all säkerhet gjort det om det varit en annan människa som han hade slagit. Usch för sådana människor. Varför i hela friden skaffar man djur när man beter sig så `???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0