Nu har den kommit...

Å då var den här....förkyldningen!!! Har väntat på den, med tanke på att branen har börjat på dagis. Tyvärr så är det ju ganska så oundvikligt.
 Kännde mej någorlunda pigg när jag åkte till skolan idag, men under dagen kändes det bara tyngre å tyngre. Nu är huvudet som en blyklump. Ska jobba hela helgen, så får se hur det går. Jörgen är ute och klipper gräset nu, så ska mysa och busa med barnen, men så fort de har lagt sig så ska jag med hoppa i säng.

Provet i skolan idag kändes helt ok. Var ett par frågor som jag fick hjärnsläpp på, men är näst intill säker på att jag blev godkänd iaf, å det är ju det som är huvudsaken.

Nä, nu ska jag gosa med mina små gullungar.

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0