Ledsen...

Igår kan ha varit sista dagen på jobbet. Kanske att jag ska jobba en dag nästa helg, men inget som är säkert än. Känns väldigt sorligt. Var riktigt ledsen igår kväll på jobbet den sista timmen. Har dock varit där i 4,5 år och älskar jobbet. Trivs så himla bra. Men men, så är det. Finns det inget mer fast jobba att hämta så måste jag sluta. Kan inte försörja mej som timvikarie. Framförallt inte nu när alla vikarier ska bort med. Känns så himla tråkigt bara. En av de boende blev väldig ledsen igår med när jag sa att jag skulle sluta, så det gjorde ju inte saken lättare iaf. Men kommer ju så klart att åka upp och hälsa på ibland med :)

Nu ska jag hoppa in i duschen så vi kommer iväg. Ska in till stan och leta efter ett regnställ till Isabella och så ska vi handla. Fattar inte vart all mat i kylen tar vägen.. hmm..

Ha en trevlig lördag nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0