Grattis!!!

Idag fyller min lilla morfar 70 år. Grattis till dej!

Idag har jag pluggat i stortsätt hela dagen. Har fått iväg min komplettering i religionen, men tror ändå inte att det blivit rätt. Svåra frågor!

Var i stan och köpte ett koppel till kaninen med. Så nu får han ut och skutta :) Ska bara vänja honom vid det med, så han slappnar av när han har det på sig. Försökte även klippa klorna, men det är inte lätt när han inte är sammarbetsvillig. Är nästan säker på att det är en hane med, ser iaf ut så. Så han blir kallad chicko :)

Ni ikväll så har vi äntligen städat. Så himla skönt känns det. Har inte gjort det sen innan vi var i stockholm, så det behövdes verkligen.

Nä, nu ska jag plugga inför det muntliga provet per tele i naturkunskap som jag har i morgon.

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0