Godkänd!

Idag hade jag mitt prov via telen i naturkunskapen. Å jag blev godkänd! Känns så himla bra :) Bara religionen kvar nu då. Å den ska jag göra på måndag, hoppas jag klarar den med :)

Idag har jag bakat, en tigerkaka som jag mixtrade lite med å den blev super god :) Gjorde lite scones med som vi hade till fika. Blev mycket uppskattat :)

Annars idag har vi bra myst och lekt tillsammans. Efter middagen tog vi en promenad (Jonathan cyklade) ner till hembyggdsgården så barnen fick leka och gunga lite. Mys pys var det!

Väl hemma så åkte Bella skitgris i badet å nu sover hon. Jonathan är snart på väg i sängen med.
Så nu väntas det bara dusch för våran del med, sen blir det mys i soffan. Jörgen var iväg och hyrde en film :)

Imorgon eftermiddag/kväll är det jobb igen, å hela helgen. Så myset får vi ta idag :)

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0