Freeeedag!!

Inte för att det är något specielt med det, men känns ändå skönt att det är det :)
Har varit en bra vecka. Är dock inte van vid dessa tiderna riktigt pluss att jag och Jörgen då inte setts på hela veckan. Men jag kommer nog snart in i det :) Tiden går väldigt fort på dagarna i skolan iaf, den bara rusar iväg. Så det är väl posetivt.

Jörgen är nu iväg och försöker göra oss rika med kräftfisket. (lycka till). Barnen har precis somnat, de var så himla trötta idag. Imorgon ska Jörgen först jobba på förmiddagen och när han kommer hem så åker jag till jobbet. Hmm.. men pengar blir det iaf :) På söndag får det bli en familje dag! Ser jag fram emot.

På måndag är jag "ledig" ifrån skolan. Har inga lektioner där, har istället självstudier i matte hemma. Men det blir nog en sväng in till staden med för att se om det finns några kläder som jag vill ha.

Ha en trevlig helg nu alla!

Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0